.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
محسن رفیق‌دوست:
اگر یک سپاهی رئیس‌جمهوری شود، یک ساله همه مشکلات کشور حل می‌شود
اگر یکی از برادران سپاهی رئیس‌جمهوری شود و تابع حرف رهبری باشد و این موانع را بردارد یک ساله مشکلات کشور حل می‌شود.
اگر یک سپاهی رئیس‌جمهوری شود، یک ساله همه مشکلات کشور حل می‌شود

به گزارش شمال نیوز، محسن رفیق‌دوست، اولین وزیر سپاه، در ایران معتقد است کاندیدای نظامی در عرض «یک سال» ایران را از بحران‌ها نجات می‎دهد.


بخشی از گفت‌وگوی رفیق‌دوست را به نقل از برنا بخوانید.

 

 «من به عنوان فردی باقیمانده از نسل اول انقلاب که افرادی بسیار محدود هستیم، عقیده دارم کسی باید کاندیدای ریاست جمهوری بشود که قبل از کاندیدا شدن زاویه خود با مقام معظم رهبری را بررسی کند. اگر فردی با رهبری زاویه دارد نباید کاندیدا شود. مردم باید به این باور برسند که با قانون اساسی که ما داریم، حاکم اصلی کشور رهبری است. در ایران مردم یک فرد را برای ریاست جمهوری انتخاب و او را به رهبر معرفی می کنند و اگر رهبر تنفیذ کرد، آن شخص رییس جمهور می شود پس در اینجا حاکم رهبر است. ما عقیده داریم اگر یک نظامی کاندیدا شود با رهبری زاویه نخواهد داشت و دستورات اجرا می شود...

 

من مشکلات اقتصاد مقاومتی را در 6 ماده خدمت آقا توضیح دادم. آقا دستور دادند روحانی با من ملاقات کند و من آن شش مورد را با او بحث کردم. آن موارد همان قفل هایی است که بر سر راه مردم قرار دارد. روحانی به جهانگیری دستور داد و من با او هم ملاقات داشتم. دور اول ریاست جمهوری روحانی بود و گفتند طیب نیا را مامور کرده ایم تا مشکلات بر سر راه مردم را احصا کند. 1508 قانون و تبصره و آیین نامه من درآوردی بر سر راه مردم قرار داشت. گفتم یکجا این ها را بردارید و در تلویزیون بگویید ولی هنوز هم برنداشته اند.  اگر یکی از برادران سپاهی رییس جمهور شود و تابع حرف رهبری باشد و این موانع را بردارد، یک ساله مشکلات کشور حل می شود.»


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.1 seconds.